منو عشقم دوتایی

برای مصطفام مینویسم، برای همه شور و شوق زندگیم

منو عشقم دوتایی

برای مصطفام مینویسم، برای همه شور و شوق زندگیم

منو عشقم دوتایی

الهی به امید تو ....


ثبت خاطرات زندگی منو و مصطفای من

مصطفا 1370/12/14

فرشته 1373/12/27

اولین دیدار 1393/12/15

خواستگاری دی ماه 94

عقد 1394/10/25

عروسی 1396/12/15

ان شاا... ادامه دارد

آخرین مطالب

خاطره نوشت 10

دیروز روز دختر بود و فوق العاده ترین روز برای من مصطفام رقم زد
از اونجایی که آخر ماه بود و میدونستم مصطفام بی پوله ازش هدیه نخاستم
ولی نگو که عشقم حتی تو بی پولی هم همه چیز من یادشه
گفت بریم رانندگی کنیم یا دریا
من گفتم دریا چون واقعا حسش نبودشکلک های شباهنگShabahang
تا رسیدنمون به دریا از هدیه خبری نبود
وختی وایسادیم گیر تمیز کردن ماشین شد
گفتم حالا چه وخت تمیز کردنه
گفت الان فرق داره و یهو اینو ورد بالا
یه لحظه نفهمیدم چی شد از ذوق دلم خوش شد
ازش تشکر کردم و هدیمو نگاه کردم
و با هم کلی قدم زدیم Smiley
کلی عکس دو نفره گرفتیم
برگشتنی هم بلال خوردیم اومدیم خونه
کلا شب فوق العاده خاصی بودشکلکـــْـ هایِ هلــن
البته خاص نبود مصطفام خاصش کرد
جمعه هم که پست بود و مذخرف ترین شب عمرم بود
مامان مصطفا هم بهم پیام داد تبریک گفت و من تشکر کردم ازش☆ミニ顔文字★ のデコメ絵文字
  • فرشته ی مصطفا

نظرات  (۲)

  • امین بوستانی
  • چ عاشقانه منم میخواممممممممممممممممممممممممممممممممممم
    وبلاگت قشنگه یه سوال  عشقت از این وب خبر داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!

    من تو وبلاگم مث تو خاطراتمو مینویسم ولی خاطرات من..................
    یه چیز دیگس موضو زندگی من با تو خیلی فرق داره
    به هر حال لایک
    پاسخ:
    سلام

    بله عشقم میدونه یه وب دارم و خاطراتم اونجا ثبت میکنم


    ممنون
  • امین بوستانی
  • من 15 سالمه
    بی زحمت سعی کن مطلبامو بخونی تا بفهمی را من با تو یه دنیا فرق دارم
    پاسخ:
    ok
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی