منو عشقم دوتایی

برای مصطفام مینویسم، برای همه شور و شوق زندگیم

منو عشقم دوتایی

برای مصطفام مینویسم، برای همه شور و شوق زندگیم

منو عشقم دوتایی

الهی به امید تو ....


ثبت خاطرات زندگی منو و مصطفای من

مصطفا 1370/12/14

فرشته 1373/12/27

اولین دیدار 1393/12/15

خواستگاری دی ماه 94

عقد 1394/10/25

عروسی 1396/12/15

ان شاا... ادامه دارد

آخرین مطالب

خاطره نوشت 15

دیروز رفتیم بیرون آجیم میخواست گوشی بخره و یه سری چیز کوچیک دیگه

سامسونگ j5  خرید طلاییو منم رفته بودم باهاش شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز

همونجا خودم به سلیقه خودم هدیه ولنتاین و ماهگردمون رو خریدم

بعدم به مصطفا گفتم خودم خریدم تو نمیخواد برام بخری، شکلک های شباهنگShabahangمصطفا هم کلی غر غر کرد که چرا خودت خریدی میخواستم سوپرایزت کنمشـ ـکلـک هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـه

منم گفتم خب من یه چیزی میخواستم که خودم دوست داشته باشم شکلک های شباهنگShabahang

خلاصه همینجور که میرفتیم یه اتفاق ناگوار افتاد، سرقت مصلحانه تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنیدجلو چشم خودم و آجیم

فقط چیزی که یادم هست این بود که برگشتم و فرار کردم

همینجور که فرار میکردیم صدای تیر اومد

همه جیغ زدن نمیدونم چه جور شد یهو از بس دوویدیم تو یه کوچه پس کوچه ای سر در اوردیم

منم سریع شماره مصطفا رو گرفتم و جیغ میزدم که کجایی بیا دنبالم

اونم ترسیده بود هرچند که آقای ریلکس من هیچوخت به روی خودش نمیاره، و ادا اصول میومد

بعدم آجی رو رسوندیم درمانگاه هر چی گفتیم بیا با ما نیومد، رفتیم خونه مادر شوهری و بهم عرق داد تا ترسم کم شه

عکس هدیه ولنتاینمو امشب میذارم اینستاگرامم دوستداشتین دیدن کنید ممنون
  • فرشته ی مصطفا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی