منو عشقم دوتایی

برای مصطفام مینویسم، برای همه شور و شوق زندگیم

منو عشقم دوتایی

برای مصطفام مینویسم، برای همه شور و شوق زندگیم

منو عشقم دوتایی

الهی به امید تو ....


ثبت خاطرات زندگی منو و مصطفای من

مصطفا 1370/12/14

فرشته 1373/12/27

اولین دیدار 1393/12/15

خواستگاری دی ماه 94

عقد 1394/10/25

عروسی 1396/12/15

ان شاا... ادامه دارد

آخرین مطالب

خاطره نوشت 17

یه روز اینجا برو بیایی داشت 

البته اونموقع ها امکانات کمتر و صفاها بیشتر بود‌

خیلی خیلی دلم میخواد بنویسم ولی وقت اجازه نمیده

دلم میخاد بیام بازم به اینجا 

فضای آروم اینجا خیلی بیشتر دوست دارم تا فضاهای پر شر و شور برنامه های دیگه 

خیلی دوست دارم بنویسم  مثلا خاطرات رنگی رنگی های دوست داشتنیم گاهی رمز دار گاهی بی رمز 

یه داستان توپ دارم مینویسم ولی خب دیگه نشر نمیدم تا بخواد کتاب بشه همسر جانم قول دادن حمایت بنمایند بنده را . این روزا خیلی سخت گرفتار زندگانی شدم حتی پیجمم تا مدت نامعلومی که بیکار بشم بستم ولی بعد میرم سمتش حالا حالا ها نه اما.

امروز رفتیم دلوار وسایل ببینیم چرا هیچی نداشت آخه 

حالا کم کم باید بار و بندیل ببندیم

راستی راستی مانتوم از خیاط اوردم عالی شده بود هم دوخت هم مدلش تقریبا تیپم تمومه فقط شلوار جینم مونده که اونم چند روز دیگه خدا بخواد میگیرم تیپ آقایی هم باید بذارم هم زمان با خودم دیگه که ست بشه دیگه به اقایی گفتیم صبر بنما 

دلم میخواست یه جشن توپ بگیرم برا تولد جفتمون و سالگرد ازدواج که اونم تا سر و سامون نبخشید فعلا بیخیالش ان شا ا... همه چیز اوکی بشه اونم تو اولویت میذارم 

  • فرشته ی مصطفا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی