منو عشقم دوتایی

برای مصطفام مینویسم، برای همه شور و شوق زندگیم

منو عشقم دوتایی

برای مصطفام مینویسم، برای همه شور و شوق زندگیم

منو عشقم دوتایی

الهی به امید تو ....


ثبت خاطرات زندگی منو و مصطفای من

مصطفا 1370/12/14

فرشته 1373/12/27

اولین دیدار 1393/12/15

خواستگاری دی ماه 94

عقد 1394/10/25

عروسی 1396/12/15

ان شاا... ادامه دارد

آخرین مطالب

خاطره نوشت 18

یهو اومدم اینجا دیدم چه چیزایی نوشتم چه خاطرات قشنگی دلم تنگ اونروزا شدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

از وقتی که هنوز نرسیده بودم به مصطفا تا بعد از عقد ولی زیاد ننوشته بودم و بعدش ترک کردم

ولی واقعا همه چیز وقت میخواد و حوصله ØªØµØ§ÙˆÙŠØ± جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

مصطفا به من میگه تو هر چیزی رو مدتی دوست داری ØªØµØ§ÙˆÙŠØ± جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

خب راست میگه ولی بعضی وقتا واقعا وقت نمیکنمتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

ولی این وبلاگ رو خیلی اختصاصی ساختم 

ولی مثل شهر جنگ زده شده کلن وبلاگ ها هیچکس توش نیست ØªØµØ§ÙˆÙŠØ± جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

ولی با این وجود من دوسش دارم خیلی آروم تر از جاهای دیگهتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

شوهری وپدر شوهری هم نیستن رفتن سر ساختمون 

مادر شوهری هم رفته پیش آرمینا و من تنهایی درگیر جمع و جور هستم با موزیک شبکه پی ام سیتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد


بعداً نوشت:

دیشب تو مسیر خونه مامانم اینا،  اینارو خریدیم خیلی کال و بدمزه شده بودن دیگه فقط سری اولیاش خوب بودن

اینا جوافه یا زیتون هندی هستن که تو این فصل میان البته بهش گواوا هم میگن

این میوه رو من خیلی دوست دارم مخصوصا بوش تو ماشین که بود کل ماشین بوی خوبش گرفت تو راه برگشت

  • فرشته ی مصطفا

نظرات  (۲)

خوشبخت باشید  : )
پاسخ:
ممنونم عزیزیم 
  • خانم خوشبخت خانم خوشبخت
  • سلامـــ 

    توهمون فرشته ای هستی ک تو ی گروه بودیم اسمت صغری بود بعد با ی پسری تو همون گروه ازدواج کردی؟

    اینقدر یادت میکنم،شمارت رو گم کردم،ـادرس پیج اینستات رو بده،

    بچه هم دارید؟

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی